top of page
Introducing our law firm
Thief under arrest and get cuffed by policeman Bad person stand against wall, get hand cro

נוסד בשנת 2011
מאז עומד על זכויותיך בהליך הפלילי

משרד עו"ד פלילי אלכס גפני

אחרי שנים ארוכות בשירות המדינה: במצ"ח , במשטרת ישראל  ובנציבות שירות המדינה, בשנת 2011 הקמתי משרד העוסק בתחום הפלילי. היכרות עם המערכות השלטוניות, הליכי מעצר בפרט  והליכים פליליים בכלל מאפשרים  לי לייצג אותך נאמנה ולעמוד על זכויותיך  בבית משפט .

תחומי השירות של המשרד

ד

ייצוג נפגעי עבירה

משטרת ישראל ורשויות התביעה מחליטים לעתים לסגור תיקי חקירה  בעילות שונות. השיקולים לסגירת התיק יכולים להיות שונים, אך עילות לסגירת התיק הן עילת חוסר ראיות, אין עניין לציבור, ולא נעברה עבירה פלילית. משרדנו יכול להגיש ערר  לאחר בחינת חומר החקירה, במידה וישנה עילה להגשת הערר. הבחינה הנה בחינה משפטית ומהותית, והערר מוגש בשמכם במידה ויתקבל יבטיח את הגשת כתב האישום בידי רשויות התביעה.

על מנת לייעל את התהליך יש להגיע לפגישת יעוץ עם צילומי חומר החקירה לאחר הגשת הבקשה המתאימה לתחנת המשטרה בה התנהל התיק.

השירות ניתן גם באופן מקוון.

ג

טיפול ברישום הפלילי

משרדנו יכול להגיש בקשה לשינוי עילת סגירת התיק לרשות המוסמכת, לאחר בחינה מדוקדקת של חומר החקירה לשם מחיקת הרישום הפלילי. במידה והבקשה תתקבל ועילת סגירת התיק תשתנה לחוסר אשמה, רישום הפלילי של התיק הסגור יימחק ממאגר המשטרתי.

בנוסף, משרדנו יכול להגיש בקשה למחיקת רישום פלילי במסגרת הבקשה לחנינה המוגשת לנשיא המדינה. הדבר רלוונטי בתיקים בהם התנהל הליך והורשעת בדין.

השירות ניתן באופן מקוון.

ב

המעצר

אנחנו מעניקים ייצוג לאנשים שנעצרו על ידי המשטרה או רשות חוקרת אחרת בדיון להארכת מעצר.

חשוב לדעת כי בדיונים אלה חומר חקירה אינו נמצא בידי עורך הדין, על פי חוק.  סדר הדיון הוא שהחוקר מציג חומר החקירה לעיונו של בית המשפט והסנגור חוקר את השוטר שמחויב להשיב לשאלות, אלא אם כן השופט הורה אחרת.

המשקל המכריע בדיונים אלה הוא הניסיון המקצועי של עורך הדין, ויכולת לזהות מרגע הראשון את חולשות התיק.

יצירת קשר מיידית עם עורך דין, עדכון של עורך הדין במרב הפרטים, ושיתוף הפעולה עם עורך הדין יגדילו את סיכוי השחרור של החשוד ממעצר.

א

ייצוג בבית המשפט

נפגוש אתכם ונסביר, לאחר בחינת חומר החקירה מהו הליך פלילי, מהם השלבים בהליך. מהם סיכונים הסיכויים הקיימים בהליך פלילי. נעמוד על זכויותיכם בבית המשפט, במטרה להביא תוצאה משפטית ראויה.

 תשע מאות ותשעים ותשעה מלמדים עליו חובה ואחד מלמד עליו זכות ניצול שנאמר (איוב לג, כג) אם יש עליו מלאך מליץ אחד מני אלף להגיד לאדם ישרו ויחננו ויאמר פדעהו מרדת שחת וגו':

שבת לב, ע"א

עדכונים של המשרד 

bottom of page